In 10 stappen naar optimale gastvrijheidsbeleving
Gastvrijheid gaat verder dan goede service alleen
Gastvrijheid is meer dan uw gasten vriendelijk behandelen. Gastvrijheid bestaat uit vele kleine en grote aspecten, van een schoon toilet en een aangename sfeer in uw zaak tot een eenduidige uitstraling van uw concept en een prettig leesbare menukaart waarbij het water je in de mond loopt.
In 10 stappen naar een optimale gastvrijheidsbeleving
HorecaWaardig heeft een 10-stappenplan ontwikkeld om alle facetten van gastvrijheidsbeleving in uw horecazaak goed te kunnen analyseren. Aan de hand van dit 10-stappenplan kan HorecaWaardig samen met u bepalen welke verbeteringen nodig zijn voor een optimale gastvrijheidsbeleving in uw horecazaak.
Bij al onze diensten analyseren wij objectief de volgende 10 facetten van gastvrijheidsbeleving in uw zaak:
- Aanbod
Voldoet uw aanbod van spijzen en dranken aan de verwachtingen? - Exterieur
Hoe is uw zaak aan de buitenkant gepresenteerd? - Interieur
Hoe is uw zaak aan de binnenkant gepresenteerd? - Personeel
Is de houding, kennis, presentatie van uw personeel optimaal en beschikken zij over voldoende commerciële vaardigheden? - Online
Werkt uw website optimaal en maakt u (op de juiste wijze) gebruik van social media? - Huisstijl
Hoe ziet de huisstijl en de menukaart van uw zaak en de kleding van uw personeel eruit? - Productpresentatie
Hoe worden de diverse producten in uw zaak gepresenteerd en geserveerd? - Hygiëne & presentatie
Is uw zaak schoon, netjes, hygiënisch en goed onderhouden? - Zintuiglijke beleving
Wat hoor, zie, ruik, voel en proef je in uw zaak? - Concept & strategie
Is het concept van uw zaak eenduidig en zijn alle facetten van uw zaak in balans met het concept?
Wilt u graag dat HorecaWaardig uw restaurant, brasserie of eetcafé analyseert volgens dit 10-stappenplan, zodat u precies weet waar de verbeterpunten van uw horecazaak liggen? Neem contact met ons op voor het maken van een afspraak.
